lördag 2 juni 2012

Skeppsvik

Fredag till Lördag spenderad jag i Skeppsviks Herrgård med jobbet. Och finurlig som jag är så hade jag ju packat kameran för eventuella promenader i området:)
Skeppsvik har en otroligt fin och rogivande miljö, herrgården används flitigt till både konferenser och bröllop...och jag förstår varför:)
Jag hittade bland annat många fina blommor som fångade mitt intresse i solnedgången.
Eftersom att jag är så dålig på blomsorter så fick jag fråga...det här är tydligen inte en vit påsklilja som jag gissade på, utan en pingstlilja:)
En liten promenad han jag även med efter den fantastiskt goda maten...
Och vilken kväll det blev...inte mår man dåligt av att sitta ute och se på det här, även om mina fingrar kanske hade önskat sig ett par rejält varma vantar;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar