tisdag 14 maj 2013

Blir så irriterad!

Ibland blir jag så irriterad på mig själv!! Varför har jag inte alltid kameran fastmonterad på mig själv? Ni vet, när man bara ska tvärt ut...Som tur är så har jag i alla fall alltid mobilkameran på mig...
Igår skulle vi bara "tvärfara" och hämta upp två mörtstugor som vi inte fått upp tidigare...och vad ser jag när vi kommer dit? Jo massa dimma och ett alldeles underbart ljus! Så typiskt...jag som älskar sånt:(
Jag inser även att jag aldrig skulle hinna hem och hämta "riktiga" kameran innan solen gått ner och dimman lättat. Så vad gör man...Jo man får leva med halvtaskiga mobilkamerabilder den här gången...
Men nästa gång jag ska tvärgöra nått ute så ska jag se till att batterierna är laddade och kameran med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar