onsdag 24 juli 2013

Fiske i Malgomj

ÄNTLIGEN en riktigt fin sommarkväll!
Häromdan så bestämde vi (jag, christian, rickard ,stina och john) att vi skulle fara ut och fiska.
Malgomaj blev målet...bilvägen dit ska vi inte prata om, men väl på plats måste jag säga att det var väldigt fint där.
För min del blev det inte mycket fiskande, däremot en hel del fotande:)
Ibland behövs räddande insatser för att få behålla dragen...
Jag tror att den som var mest entusiastisk var John, han ville pröva sitt nyinköpta groddrag:)
En och annan fisk blev det, och en riktigt fin kväll:)

5 kommentarer:

  1. Ljuvliga bilder Maria. Fisk och en ljuvlig kväll med supervackert ljus. kan det vara bättre? /brita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var en riktigt fin kväll...och några fiskar med hem blev det oxå:) Är du uppe i stugan mycket nu i sommar?

      Radera
    2. Under sommaren blir det inte så mycket. Vi far till Kebnekaise i morgon. Augusti och september är mina månader i Dikanäs. Ha det gott/Brita

      Radera
  2. har vandrat runt lite i din blogg och otroligt fina kort du tar. Det var en fröjd för ögat att skåda dom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Roligt att höra, superskoj att du gillar dom:)
      M.V.H/Maria

      Radera