onsdag 4 juni 2014

Fiske!!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen...men men, jag har haft annat kul för mig, som att fiska:)
Vi har faktiskt redan hunnit vara ute en del med fiskespöet, på lite olika platser runt Vilhelmina.
Jag tänkte att ni får en liten blandad kompott från fisketurer i maj och början på juni.
Jag kan lugnt säga att vissa dagar har man inte direkt mått dåligt att få stå vid fina vatten med flugspöet i näven:)
Jag kan inte påstå att vi har fått så mycket fisk än...men kläckningarna har ju precis börjat...
Och såna här kvällar känns det som att det faktiskt inte spelar så stor roll om man får nått eller ej, det är bara underbart att få vara ute!
Jag menar....Kan man ha det bättre??
Och när kvällen avslutas med kokkaffe å fika, då mår man gött:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar