måndag 12 mars 2012

På skidor igen:)

Nu ni,nu har jag varit ute på skidor igen! Jag vet inte om jag kan påstå att jag har blivit nå stabilare på dom, men den här gången blev det inga vurpor, i alla fall inte undertiden jag stod på två skidor:)
Hela vägen upp på berget hade jag fullt sjå med att ta mig framåt på skidorna. Det var plusgrader och det klibbade under skidorna så att dom blev toktunga, och jag fick mest gå, inte åka framåt. Fördelen med det, förutom att jag blir vältränad, var att jag han ju se allt det fina i skogen...som tex.all lav på trädet i förgrunden:)
Riktigt fint var det på många platser...och jag fick upptäcka att vädret kan växla fort.
Fikapausen smakade i alla fall väldigt bra och var nog välbehövlig för mig...Hela vägen tillbaka nerför berget bara log jag. Det hade blivit kallare och slutat klibba så jag bara gled...nästan för fort:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar