söndag 4 mars 2012

Svalbard hemma?

Jag har en dröm om att nån gång i livet åka till Svalbard och fota isbjörn.
Den som lever får väll se om det blir så...
Men tillsvidare får jag "hålla tillgodo" med Sveriges väldigt vackra natur...
Jag blev riktigt glad när jag åkte ut på Revet idag och det såg ut såhär:) Även om det precis svepte in lite dimma från havet och gömde den strålande och värmande solen en liten stund...
Jag älskar känslan när mitt fotande tar mig från både tid och rum...jag skulle nog ha kunnat stå där nere vid havet hur länge som helst utan att själv märka det...
Inga Isbjörnar men väldigt vackert och stilla...Bara att njuta:)
Som tur var så dök mina vänner upp för att grilla lunch, så då fick jag slita mig från kameran och värma mig med lite choklad och en varm macka:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar