måndag 9 januari 2012

Hitta stugan..

Tänkte att jag skulle visa er några otroligt grå/blå bilder från i helgen. Den lilla gnutta ljus som vi faktiskt har var på väg bort igen innan vi åkte upp till stugan för att leka leken "hitta stugan" under all snö:)  Men oj vad snö det var där uppe, att det kan göra sån stor skillnad på bara nån mil.
Jag och Mamma o Pappa plumsade och skottade oss fram till stugan för att skotta fram dörren...det var inget som var riktigt tvär gjort...måste få säga att det är nog många år sen det var så här djup snö...om jag inte glömt bort nått år vill säga:)
Sen plumsade jag vidare ner till sjön med kameran...inte helt lätt då snön var djupare än mina ben var långa,men några bilder blev det innan jag flåsande började ta mig tillbaka till stugan igen:) Det är nog tur att ryggen är bättre så jag kan börja om att träna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar