torsdag 19 januari 2012

Skogen

Nu har jag varit och rotat lite i mitt analoga Holga arkiv igen...jag kan inte rå för det, men jag gillar verkligen att fota med min lilla plastkamera....och snart får jag ju även ett plastobjektiv till digital Pentaxen...det ska bli sjukt kul att testa och se vad man då kan hitta på:))
Tänkte som sagt att jag trivs ju ganska bra i skogen och fotar gärna skog....så idag får det helt enkelt bli en liten samling skogsbilder..
Skog kanske inte låter allt för upphetsande att fota, men jag gillar det. Den ser ju sällan likadan ut...faktiskt inte ens om man är på samma ställe flera gånger...ljuset är ju alltid olika, och sen spelar även årstiderna och vädret stor roll i hur bilden blir...
Jag hoppas ni alla får en bra och trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Speciellt uttryck, som du fått mig att gilla allt mer med dina holgabilder/brita

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du gillar dom:)
    /maria

    SvaraRadera