tisdag 3 juli 2012

Redan Juli

Ikväll när jag var ute på min kvällsrunda så slog det mej plötsligt att det redan är Juli.....Var har försommaren tagit vägen? Tyckte att det var nyss jag var ute och åkte skidor och nu är det helt plötsligt mitt i semestern för många.
Idag är en av dom första kvällarna som det faktiskt känns att det är sommar,riktigt varmt, ljust å mycket mygg;)
Men om man tittar sig omkring så ser man ju att det är sommar i alla fall...fantastiskt fint med alla blommor som växer både här och där. Måste nog säga att jag börjat längta lite till min semester...
Nu vet jag inte om det kommer att bli just så mycket blomtittande på semestern, men en och annan kanske kan fastna på bild...för kameran lär då vara med:)

1 kommentar:

  1. Dina bilder visar att det är sommar, och visst de två sista dagarna verkligen sommarkänslan infunnit sig, varma kvällar, massor med mygg.
    Jobbar några dagar till sen är det semester i fyra veckor. Far till Kebnekasisemassivet i mitten av juli. Ser verkligen fram mot detta.
    Ha en fin sommar och semester.

    //Brita

    SvaraRadera